Fotbollstjej

Min syster fyllde år nyligen, och eftersom hon älskar fotboll så ville jag virka något åt henne med koppling till just fotboll. Det blev till slut en liten version av henne själv! 
Jag använde mönstret på Mia Bengtssons "Harajukuflicka" i boken Virka roliga amigurumis, med några små ändringar. Jag gjorde kläderna och skorna så lika min systers matchkläder och fotbollsskor som möjligt. Även hårfärgen är härmad efter min systers blonda och självklart broderade jag en sexa på ryggen då det är den siffran min syster spelar med.
 
 
/Frida


Kommentarer
felicia

Vilken rolig och smart present :)

Svar: Tack :) min syster blev väldigt glad för den också! :)
Frida

2014-05-06 @ 14:23:22
URL: http://kristenstewart.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0