Sunburstväska

Ännu ett projekt som blev färdigt nyligen är min Sunburstväska. Mönstret till väskan kommer från BautaWitch, och jag har även köpt materialkitet till väskan i hennes webbshop. Jag tog sedan hjälp av min mormors syster att fodra väskan. Hon är mycket duktig på att sy och hon lyckades klura ut hur fodret skulle göras för att passa in i väskans lite bulliga form, och sydde dessutom dit två fickor. Jag blev otroligt nöjd med min väska! Skinndetaljerna får den att se så proffsig ut och fodret ger en riktigt snygg finish. Sunburstrutorna är ju så himla fina också! Väskan var rolig att göra och trots att det var ett ganska stort projekt så gjorde de olika momenten att det aldrig blev långtråkigt.
 
Som sagt, jag blev mycket nöjd med min Sunburstväska, och därför följer här en hel rad med bilder på den. Kvaliteten på bilderna är inte den bästa eftersom allihop är tagna med min mobil, men men. Man ser ju vad de föreställer i alla fall. Tack BautaWitch för mönster, material och mängder av inspiration!
 
 
/Frida


Kommentarer
JUNITJEJ

Så fin väska!

Svar: Tack så mycket!! :)
Frida

2015-09-09 @ 21:15:45
URL: http://www.junitjejen.se
Mikaela Virkar

Så himla läcker =)

Svar: Tack så mycket!! :)
Frida

2015-09-15 @ 15:22:03
URL: http://nouw.com/mikaelavirkar
susanne

Skitsnygg!

Svar: Tack!!
Frida

2016-01-02 @ 22:32:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0