Sticka på armarna???

Eftersom jag har helt slut på inspiration för tillfället så klickade jag runt lite på nätet för att få tips på något att virka. Jag hittade ett klipp från Nyhetsmorgon där en kvinna som heter Lisa visar hur man stickar på armarna - det vill säga hur man använder armarna som stickor för att sticka en stor halsduk på en halvtimme. Länk till där jag hittade klippet har ni ---> HÄÄÄR <---, mitt tips till er är att kolla på det!!
Gissa om jag blev sugen att testa?! Jag hittade snart Lisas blogg där hon i ett inlägg (här) skrivit bland annat vad hon använt för garn och hur hon gjorde.
Imorgon ska jag till alla garnaffärer i närheten för att se om någon möjligtvis säljer Svarta Fårets Colibri.
 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0