Bildbomb: Converse

I förrgår gjorde jag klart min åttonde Converse-sko. Sammanlagt har jag virkat åtta små skor, men jag har bara kvar sex stycken. Två blå skor gjorde jag till ett par som jag sedan gav till min lilla syssling. Den röda på bilden har mamma fått och den lila ska jag ge till en kompis.
Den gröna skon var den första jag gjorde (för ungefär ett år sen). Den är virkad i ett annat garn än de andra och är därför lite mindre. Den fick även en stjärna på sidan som riktiga Converse-skor har.
Mönstret är inte mitt eget, men det finns -> här <- om ni vill göra egna skor!
 
 
Följ mig på Instagram för mer bilder!! @litenvirktant
Maila mig? [email protected]
 
/Frida
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0