Annandag jul

Idag har jag virkat en till liten uggla, en beige. Jag har även (som ni kanske ser) gjort några små ändringar i min bloggdesign. Jag är så oteknisk som man bara kan bli, men jag blir bättre och bättre på att sköta om alla små inställningar i min blogg. Nu blev jag riktigt nöjd faktiskt, men insåg nyss att jag hade råkat göra så att textstorleken på kommentarerna var tio gånger så stor som storleken på texten i inläggen, haha. Så om ni ser något som ser jättekonstigt ut får ni gärna säga till!
Sen har jag självklart, precis som de två föregående dagarna, ätit massa julmat. Det känns som att det enda man gör under julen är att äta! Snart rullar jag väl fram.
 
 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0