Lycka

Lycka är att gå på marknad och hitta maaassa garn och inspiration.
 
Under helgen inhandlade jag:
- Två nystan Carolina från Marks & Kattens - som gått i konkurs! SÅ glad att jag fick tag på det här garnet så jag kan göra klart min snäckskalssjal!
- Två nystan ljusblått garn av ett märke som heter Azurite (?), vet inte vad jag ska göra med dem men gillade färgen
- Två nystan Junior från Järbo Garn, så nu kan jag fortsätta med min svarta snäckskalssjal!
- Två härvor Duo från Järbo garn, båda ska bli halsdukar
- Och så behövde jag ett par stickor till halsdukarna jag ska göra av Duo-garnet - självklart hade jag storlekarna över och under men inte just den jag behövde...
 
Sammanlagt blev det 700 gram garn + ett par nya stickor. Inte helt fel! Nu har jag att göra i några dagar i alla fall ;)
 
 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0