Jag virkar för fullt även om det är tyst från mig här

Att sitta ute i solen på en filt och virka kan ju vara bland det bästa som finns. Och det är precis vad jag gör om dagarna! Förutom att bada, läsa, äta glass och hänga med släkten förstås.
 
Just nu har jag verkligen fastnat för att virka snäckskalssjalar. Jag började på en ny i förrgår, så nu har jag tre stycken halvfärdiga. Det som är så bra med sjalar är att man bara behöver ett garnnystan och en virknål. Det är så smidigt att ta med sig och man kan virka var och när som helst! Jag har börjat få blåsor på fingrarna eftersom jag virkat så mycket de senaste dagarna...
 
Bjuder på en mobilbild från igår när jag satt ute i gräset med sjal nummer två. Ha en fortsatt trevlig sommar!
 
 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0