Mamma fyller år!

Idag fyller världens bästa mamma år! Det ska firas med tårta.
När jag för ett tag sen frågade mamma vad hon önskade sig svarade hon "en blomma". Så då tänkte jag att jag kunde virka en blomma till henne! Jag hittade ett mönster hos Pysselkiisen, men jag ändrade lite för att få till blomman precis som jag ville ha den. Mönstret hittar ni här.
Mamma fick också en liten kylskåpsmagnet som jag virkat efter eget mönster. Den föreställer en pannkaka om ni inte såg det haha. Alice hittade pannkakan när jag skulle försöka fota den, och den var jätterolig att leka med. Hon petade ner den på golvet ett antal gånger. Knaskatt.
 
 
/Frida
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0