Studentfirande

Idag har jag firat min fina vän Johan som tagit studenten. Självklart var jag tvungen att virka en present till honom! Det blev en sköldpadda med en studentmössa på huvudet. Mönstret på sköldpaddan är det som finns i Mia Bengtssons bok "Virka amigurumi" och mönstret på studentmössan är Pysselkiisens (ni hittar det här).
     Och idag fick även jag sommarlov! Mitt sista sommarlov - nästa år är det min tur att ta studenten!! Men det ska bli sååå skönt med lov. Jag vet dock inte hur mycket jag kommer virka eller hur ofta jag kommer kunna uppdatera bloggen, men förhoppningsvis kommer det upp ett inlägg då och då.
     Låt mig nu presentera sköldpaddan Ivar (och Svea som också ville vara med på bild):
 
 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0