Lite smått & gott

Hejsan! Nu var det ett tag sen, igen. Den senaste månaden har jag inte riktigt hängt med, så mycket att göra i skolan och massa annat som hänt runt omkring och jag har knappt hunnit med att virka alls. Jag kände i alla fall att det var dags för en liten uppdatering här...
 
 
Ett par handledsvärmare har det blivit, i ljusrosa Roma från Hjertegarn. Jag använder dem flitigt och det är så skönt att slippa frysa jämt och ständigt! De är virkade efter eget hittepå, och mönster kommer förhoppingsvis upp här inom kort.
 
 
 
En liten sneak peak på det jag virkar just nu........
 
 
 
Och så måste jag bara visa vad jag hittade i en tygaffär idag: ett litet rosa snigelmåttband! Det är 1m långt och så himla gulligt!
 
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0