Men hej! Det var längesen.

Kom hem idag efter en tur neråt i landet. Dags att uppdatera bloggen med andra ord!
 
Converse #4
Jag virkade klart min fjärde Converse-sko nyss, en lila blev det. Jag blir aldrig riktigt nöjd med dem, men övning ger färdighet antar jag! Här är i alla fall alla fyra:
 
 
Allt & lite till
En kompis bad mig häromdagen att samla ihop allt jag virkat och ta en bild på alltihop - hjälp. Men jag lovade att försöka. Så jag letade igenom huset efter mina virkade grejer, samlade dem på samma ställe och tog en bild. Det här är långt ifrån allt jag har virkat, för jag har gett bort en hel del och har säkert minst lika mycket som ligger halvfärdigt nånstans.
 
 
Sen är de ju mer eller mindre fina. Hehe. När jag ser det jag gjorde i början så ser jag tydligt hur jag har blivit bättre med tiden. Nu virkar jag väldigt hårt och använder mycket stoppning för att få till formerna som jag vill. I början virkade jag glest och ojämnt och stoppade dåligt. Men jag är stolt över det jag åstadkommit under nästan fyra år av virkande!
 
Jag hoppas att ni har en bra sommar med mycket sol & bad.
 
Och förlåt för dålig uppdatering! Skyller på att det är sommar.
 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0